Saturday 14 April 2018

Problema de retirada do liteforex


Problema de retirada do Liteforex
Liteforex é & # 8211; Assim como o Instaforex & # 8211; começando a enviar comentários falsos dos representantes da empresa para melhorar sua reputação. Nós, no ForexScams, queremos avaliações e experiências de comerciantes reais e não aceitaremos nenhum desses comentários falsos. Pare de tentar. Com este método você faz menos provável que um comentário de usuário positivo e real seja aprovado.
Liteforex é um corretor Forex relativamente desconhecido e não tão popular quanto o eToro, AvaFX, Oanda ou outros. Mas há opiniões suficientes na Internet que você pode avaliar se este corretor é uma fraude ou não.
No geral, há muitas experiências boas e apenas algumas experiências negativas. Isso é bastante estranho, porque se há muita resposta positiva por que você não ouve mais sobre esse corretor? A principal razão deve ser que a Liteforex é muito passiva com seu marketing diferente do eToro, AvaFX, ForexPro ou outros.
Algo que pode parecer estranho para os comerciantes é o fato de que o Liteforex está usando um domínio. org. org domínios são praticamente o mesmo ou mais não popular. Claro, brokerreviews também está funcionando sob um domínio. org, mas nós não somos corretores FX e você não pode depositar dinheiro aqui. Pensamos que a Liteforex poderia investir alguns milhares de dólares para comprar o domínio e parecer um pouco mais confiável.
Em geral, as experiências são positivas com alguns críticos. Sugerimos que você dê uma olhada nas experiências do comerciante.
Experiências de Liteforex.
Muito rápido e fácil de negociar. Estou feliz com este corretor.
Odeio o fato de que não há nenhuma conta demo.
O problema é que Liteforex raramente responde a s e eu não gosto das tabelas lá.
Você pode recomendar este corretor. Não houve problemas com minhas retiradas. Só posso recomendar este corretor.
Não estou tão feliz com esse corretor. Se precisar de ajuda, o suporte responde muito devagar. Eu tenho medo de ficar em uma posição sem obter apoio rápido se houver problemas.
Acabei de deixar Liteforex por causa do apoio coxo e do fato de que as retiradas levam muito tempo.
Bom corretor, as retiradas chegam no mesmo dia.
As condições de negociação foram excelentes, acho que você pode confiar neste corretor.
Corretora muito boa e confiável. Nunca teve problemas com depósitos ou retiradas.
Tenho certeza de que todas as respostas negativas vêm de concorrentes. Como o Liteforex é muito confiável e as retiradas funcionam bem. Eu estou negociando com eles há dois anos. Eu também gosto do suporte ICQ lá.
Um depósito demora 10 minutos e uma retirada de 24 horas. Grande plataforma Metatrader.
Experimentei uma perda de parada que não foi executada.
Os retiros estão demorando um pouco com 2 dias, mas em geral, tudo bem.
Não tenho problemas com o Liteforex. A plataforma Metatrader é excelente e leva apenas algumas horas até o dinheiro estar na minha conta.
# 2: avatrade - confiável FX Broker com escritórios da UE e muito alta segurança de fundos.
24 opiniões e experiências.
Eu tenho negociado com este corretor há mais de um ano, gosto de condições comerciais e oportunidades adicionais, mas às vezes há atrasos na retirada de fundos. No contrato de oferta pública, especifica que a retirada demora de 1 a 3 dias, mas às vezes a retirada pode demorar 5 dias. Espero que, no futuro, a retirada do dinheiro seja dentro de 24 horas.
Anexei minhas contas de negociação a vários comerciantes de gestão no sistema de comércio social, três contas em soma. Uma conta rapidamente zerou, eu tinha medo de pensar que, com outras contas, seria o mesmo, mas tive sorte de ter lucro com o investimento. no futuro, eu serei mais cuidadoso na minha escolha de comerciante da lista de monitoramento. seja cuidadoso na sua escolha.
Quando eu quero retirar meu dinheiro da liteforx, eles me disseram que devo enviar minha foto digitalizada do meu passaporte para verificação.
quando eu sinto isso por eles. eles me toleram:
& # 8220; este é bom para sua verificação de nome, mas você também precisa fornecer a foto onde você está segurando seu passaporte próximo ao seu rosto & # 8221;
Eu acho que essa empresa quer manter meu dinheiro e não pagar por mim.
Obrigado pela sua avaliação. Todas as verificações são realizadas para fins de segurança. Se você ainda espera o seu dinheiro, me diga seu número UID e verificamos sua conta no menor tempo possível.
Roman, representante da LiteForex.
Eu olhei para usar o aplicativo do LiteForex com estratégias de negociação. Um aplicativo acessível desde todas as estratégias que você possui no seu bolso, mas eu quero atualizações de conteúdo mais freqüentes no aplicativo, enquanto neste momento só podemos sonhar sobre isso.
Serviços convenientes e respostas rápidas. Às vezes, há atrasos nos pagamentos, mas raramente. Eu já negociei há um ano, não há problemas com o comércio. Espero uma melhoria do processo de retirada. pode levar 2-4 dias. Gostaria de obter dinheiro durante 24 horas.
Estou usando a plataforma de negociação social da LiteForex. Este serviço tem boas oportunidades para os investidores, mas acho que este serviço deve ter mais opções para comerciantes profissionais. Espero que, no futuro, a LiteForex atualize sua plataforma.
Por favor, conte-nos quais opções você quer ter na nossa plataforma de negociação social. Agradecemos a opinião dos nossos clientes.
Por que você quer uma foto de ny cartão de crédito para verificação?
Corretora muito popular com boas condições de negociação. Mas quando leio seus termos e condições, entendi que é uma loja de balde 100% que atrai clientes com bônus e publicidade inacreditáveis. Se você tiver alguma dúvida sobre esta ou outra empresa, estou pronto para compartilhar minha experiência, basta me adicionar no skype & # 8211; vovkfx.
LiteForex é um corretor com o qual eu troco durante o ano, eu fiz 4 ou 5 wirgdrawals com lucro durante esse período. geralmente retiro demora 3-5 dias, eu acho que depende da soma da retirada e verificação do tempo do processo. Corretor bom e simples.
Olá Mark, por favor, você pode me dizer que tipo de comércio pode alguém fazer no lifeforex ou sobre o que é isso, porque eu tenho registro no liteforex por cerca de 3 anos agora, mas não tenho certeza do que é sobre isso.
Broker com bom serviço e retiradas rápidas. Eu troco com esse corretor há muito tempo e vi como esse corretor criou muitos novos serviços e promoções para seus clientes. Eu recomendo este corretor para comerciantes.
A liteforex cancelou a condição de depósito mínimo na conta ECN, é uma boa jogada a favor dos clientes, este movimento ajudará a maioria dos clientes que não podem investir em contas ECN devido a este critério.
Eu investei na conta PAMM do liteforex e o retorno é muito estável. Existem muitos corretores que reivindicam retornos altos, mas é melhor ir com retorno consistente e não retornos altos.
Meu liteforex a. c não é 247498. não me dê com drow amt 3990 usd. Esta empresa é uma empresa completamente scame. Pls don & # 8217; t investir e negociar esta empresa. Você pode entrar em contato comigo para o profissional desta empresa scame. Entre em contato comigo no pinals11yahoo. Vou enviá-lo com a prova dos detalhes da liteforex scame.
No nosso banco de dados, podemos ver que sua última retirada via Skrill foi feita. Se você tiver alguma dúvida adicional, escreva para liteforex. officialliteforex. Nossa empresa está sempre aberta para comunicação com clientes.
LiteForex é um corretor confiável. Se você trocar conosco e se você tiver alguma dúvida, podemos discutir qualquer pergunta. Você pode entrar em contato conosco em nosso bate-papo ao vivo ou no Facebook. Também pode contactar-nos através.
Por favor, tenha cuidado com esta empresa que eles levaram meu dinheiro.
liteforex é uma farsa que eles mantêm em seu dinheiro e não pagam você que eles mentem que estão nos EUA e no Canadá, enquanto eles estão na Rússia, eles são melhores em tirar seu dinheiro e quando você ganha dinheiro e quer retirá-los ganhou-o para liberá-lo.
LiteForex: uma fraude ultrajante e vergonhosa.
Seu lema é "LiteForex, a liberdade financeira". Você deve ler "LiteForex, o debacle financeiro". É uma fraude maliciosa e vergonhosa. Testá-los com cuidado e vou explicar aqui exatamente o que descobri sobre a forma como o embuste foi construído. Espero que isso seja de alguma ajuda para alguns de vocês, pessoas honestas com dinheiro limpo apenas ganhado.
1. Primeiro, investei 100 $ em uma conta PAMM com algum gerente deles (chamado axxxxx) que parecia ter experiência suficiente e uma curva de lucro com declive positivo e permanentemente crescente. Em seguida, outros 100 $ com um gerente chamado (Lxxxxx) com uma curva de lucro crescente apenas sob a forma de etapas sucessivas para cima e para cima.
2. Eu segui as performances dos dois gerente por quase uma semana e notei alguns lucros aqui e ali.
3. Primeira surpresa: comecei a conversar com um de seus agentes on-line sobre uma das contas em relação a algo que achei suspeito: no ranking de seus gerentes PAMM, um dos gerentes com quem inventei estava ganhando cerca de 4% de lucro e minha conta de investimento ele estava gerenciando estava indicando uma perda de -8% que não era compatível. Eles tentaram algumas explicações evasivas que eu não entendi. Insisti em pedir uma explicação séria e imaginar o que aconteceu: INSTALMENTE, a perda de -8% tornou-se + 18% de lucros. Eles foram pegos a trapaçar abertamente & # 8230;
4. 24 horas depois, a conta com (Lxxxxx) que estava fazendo grandes lucros começou curiosamente a perder dinheiro dramaticamente. No dia seguinte, fui notificado por isso que o gerente da PAMM fechou sua conta devido a perdas excessivas e que a conta foi arquivada. Meu saldo, que foi de 100 $ + lucros terminou com 21 $. Os outros 79 $ foram perdidos para sempre.
5. O dia após a outra conta com (axxxxx) começou inesperadamente e abruptamente perdendo dinheiro novamente. Meu saldo, que foi de 112 $ (100 $ + lucro), terminou neste caso com apenas 37 $ em uma conta PAMM arquivada.
6. Então, em apenas alguns dias 207.80 $: o investimento de 200 $ em duas contas PAMM com taxas de transferência adicionais de 2%, 3.90 = 7.80 $ (que prometeu creditar na minha conta e nunca creditada) reduzido para 21 + 37 = 58 $. Uma perda de 72% do valor envolvido nesta fraude.
A partir deste teste e suas reações, conclui que a maneira como eles procedem é a seguinte:
& # 8211; Eles geram gerentes de conta PAMM fictícios, com um nome cuidadosamente escolhido para fazer com que as pessoas se sintam confiantes e até mesmo um endereço onde entrar em contato com o gerente e um fórum onde - futuras vítimas - podem publicar comentários e às vezes felicitar o gerente por suas performances em negócios bem-sucedidos .
& # 8211; Eles exibem grandes lucros em seu site com altos níveis de diários, semanais, mensais e # 8230; lucros, uma boa curva de aumento e um fator de recuperação não apenas acima da unidade para ser aceitável, mas às vezes tão alto quanto 35 ou 40.
& # 8211; Eles continuam mostrando esse progresso na lucratividade durante vários dias, semanas e até meses para capturar um máximo de vítimas, permitindo que as pessoas se sintam cada vez mais confiantes, depositando montantes importantes, considerando seus lucros crescerem inexoravelmente.
& # 8211; Quando chega o D-dia, ocorre uma diminuição abrupta e, em poucas horas, a conta PAMM é declarada fechada e arquivada. Ninguém será capaz de verificar se a conta PAMM com seus dados de lucros e seu gerente eram reais ou fictícias. Na verdade, eles são totalmente fictícios. No entanto, para não fazer a farsa aparente, eles fecham a conta em torno de 80 ou 85% de perda, de modo que a vítima que investiu com esse gerente fictício encontra algum consolo em trazer alguns dólares, acreditando que ele era apenas infeliz e investir novamente com outro Gerente de PAMM.
Não perdi uma quantia importante, mas agora tenho certeza de que muitos investidores honestos estão perdendo milhares de dólares nesta fraude porque cada uma das contas mencionadas acima tem dezenas de investidores. Então, fique atento e não deixe esses criminosos tirar seu dinheiro de você. LITEFOREX NÃO É NADA MAS UM GANG DE CROOKS. NÃO SE CONFIANCE. E não acredite naqueles que estão postando o contrário do que estou dizendo aqui (CERTAMENTE FAZERÃO! & # 8230;). Eles são agentes LiteForex ou pessoas que estão pagando para fazê-lo e atrair mais vítimas.
Oi, amigo, eu tenho problemas sobre este corretor de forex sujo, eu vejo sobre um advogado forex chamado boccadutri no forex-advogado, se você quiser, podemos procurar a maioria das pessoas que foram enganadas e ver se o que é este advogado, eu falo com ele sobre o caso da anhoter (capitaltrustmarkets), a melhor forma de reivindicar nossos direitos é quando mais pessoas se juntam contra o corretor assim. Se você quiser conectar comigo, meu watsapp é 34628370017.
Revise Liteforex Scam & # 8211; O site liteforex me ajudou a começar e a entender o mundo forex. Quando se entra na página inicial do site oficial, a estrutura otimizada do site permite aos comerciantes novatos o sistema bem organizado entender os conceitos básicos de negociação forex. A página intitulada "aprender forex" é realmente impressionante e sistemática para iniciantes. Liteforex é agora um grande grupo, eles não podem ser scammer.
eu abri 3 contas com lite forex primeiro 1 eu depositei 700 $ e perdi o dinheiro e estou dorido ficaram muito felizes com o segundo depósito eu depositei 500 $ e perdi também, o terceiro eu deposito 700 $, então eu começo a fazer algum lucro então eu retiro 700 $ e troco novamente e ganhe lucro novamente e quando eu peço outra retirada, cancele todo o meu saldo 1781 $ e me enviou isso:
O Departamento de Segurança da LiteForex completou a verificação de suas contas. Devido ao resultado da revisão pelos departamentos de segurança e gerenciamento de risco do Grupo de Empresas Liteforex, foram encontradas violações significativas do Regulamento da Companhia, em sua conta 882085 foram encontradas transações fraudulentas para obter o lucro ilegal no programa de bônus. O lucro ilegal foi cancelado.
LiteForex Departamento de combate à lavagem de dinheiro. )
Eu tenho o meu histórico de pedidos e estou certo de que eles não podem provar nada do que eles dizem.
Envie sua opinião ou experiências aqui: Cancelar resposta.
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A Liteforex Investments Limited não fornece serviços aos residentes dos EUA, Israel, Bélgica e Japão.

FAQ sobre os serviços da LiteForex.
Full F. A.Q para clientes LiteForex.
Talvez sua pergunta já esteja na lista de perguntas freqüentes. Nosso F. A.Q. É dividido em várias partes e afeta todos os aspectos da atividade tanto para clientes quanto para parceiros. Aqui você encontrará informações sobre o Gabinete do Cliente, restaurando o acesso, verificação, depósitos e retiradas, bônus e concursos, programas de afiliados e registro neles, bem como todos os principais problemas técnicos.
O Perfil do Cliente (social. liteforex) é uma área protegida do site da LiteForex, que permite que você realize uma variedade de operações básicas com suas contas. Depois de criar o Perfil do Cliente, você pode abrir e fechar suas contas de negociação, depositar fundos ou retirar fundos ou realizar transferências internas entre as contas. Além disso, dentro do Perfil do Cliente, você pode usar uma plataforma de negociação na web, verificar suas informações pessoais, alterar a senha, alavancagem, status de suas contas e realizar muitas outras operações não comerciais associadas ao controle de conta e suas informações pessoais.
Para criar o Perfil do Cliente, clique no link social. liteforex / registro. Por favor preencha todos os campos, prestando atenção às dicas que aparecerão abaixo e depois clique em "Registrar". Para efetuar login no Perfil, insira seu endereço de e-mail e senha na página de login social. liteforex / login. Se você tem um perfil do Facebook ou do Google, você pode usá-los para fazer login no Perfil do Cliente pressionando os respectivos botões.
De acordo com a política do LiteForex, um Cliente só pode ter um perfil. No entanto, cada Cliente tem direito a ter até dez contas de negociação ativas em seu perfil pessoal. O número de contas de negociação ativas, permitido para operar ao mesmo tempo no Perfil de um Cliente, pode ser aumentado conforme seu pedido através do Departamento Geral de Inquéritos ao Cliente.
Para ativar seu endereço de e-mail, clique no link "Verificar" na coluna de endereço na página do Perfil do Cliente. Depois disso, você receberá uma carta, com um código de ativação para seu e-mail e você deve inserir este código na página de abertura. Se você não recebeu um código de ativação, entre em contato com nosso Departamento Geral de Inquéritos ao Cliente via LIVE CHAT ou outras instalações de comunicação.
Para verificar seu número de telefone, inicie sessão no Perfil do Cliente e acesse a seção "Configurações / Perfil". Clique na linha "Verificar" na coluna do número de telefone e depois - no botão "Enviar código". Se o seu número de telefone tiver sido identificado como um celular, um SMS com um código será encaminhado para você. Você precisará indicar este código em um formulário especial para verificar seu número. Se o seu número de telefone tiver sido identificado como linha fixa, nós o chamaremos de volta para verificar seu número de telefone. Se você não recebeu um código e ninguém o chamou durante um dia útil, entre em contato com nosso Departamento Geral de Inquéritos do Cliente através de LIVE CHAT ou outras instalações de comunicação.
Para atualizar seu número de telefone, faça login no Perfil do Cliente e vá para a seção "Configurações / Informações Pessoais". Digite seu novo número no campo "Telefone" e confirme as alterações. Observe que um número de telefone modificado requer uma nova verificação.
Para atualizar seu endereço residencial, faça login no Perfil do Cliente e vá para a seção "Configurações / Informações Pessoais". Digite seu novo endereço no campo "Endereço" e confirme as alterações. Por favor, note que um endereço residencial modificado requer uma nova verificação.
Os documentos que confirmam a identidade devem ser emitidos por uma agência governamental legal e devem conter uma foto do Cliente. Pode ser a primeira página de passaporte interno ou internacional ou uma carta de condução. O documento deve ser válido por pelo menos 6 meses a partir da data de preenchimento do pedido. Cada documento deve especificar datas de validade.
O documento que confirma seu endereço residencial pode ser a página do seu passaporte que indica o endereço residencial (caso a primeira página do seu passaporte tenha sido usada para confirmar a identidade, ambas as páginas devem ter o número de série). Um endereço residencial pode ser confirmado com uma conta de utilidade contendo o nome completo e o endereço real. A nota não deve ter mais de três meses. Como prova de endereço, a Companhia também aceita contas de organizações internacionalmente reconhecidas, declarações bancárias ou extratos bancários (as contas de telefone celular não são aceitas).
Os documentos carregados devem ser coloridos, legíveis e carregados no formato *.jpg / *. Jpeg ou *.pdf. O tamanho do arquivo não deve exceder 5 Мb.
O status do Perfil mostra o grau em que o Perfil foi verificado. Ele é exibido na seção "Configurações / Perfil" na linha "Status do Cliente". Observe que a verificação do Perfil não é necessária e requerida apenas em circunstâncias especiais: realizar transferências envolvendo bancos ou cartões bancários; para solicitar o serviço VPS; para usar a função "Auto-retirada" até duas vezes por dia pelo valor total de US $ 100. Existem dois tipos de verificação:
1. ESTATUTO DO PERFIL: BÁSICO.
Depósitos e retiradas só podem ser realizados através de sistemas de pagamento, que não utilizam cartões de crédito. As retiradas automáticas estão disponíveis em um modo limitado. Para levantar essas restrições, você deve verificar seu Perfil.
2. ESTATUTO DO PERFIL: CONFIRMADO.
Você não tem restrições relacionadas aos métodos de retiradas ou depósitos. As retiradas automáticas estão disponíveis. Para evitar atrasos no processamento de transações, certifique-se de que seu Perfil sempre contém informações atualizadas eo sistema de pagamento selecionado para retiradas corresponde ao método utilizado para depósitos.
Uma conta de negociação deve ser aberta no Perfil do Cliente. Se você ainda não registrou seu perfil no liteforex, faça isso antes de abrir uma conta. Depois disso, você poderá operar suas contas de negociação. Para abrir sua própria conta de negociação, clique no botão "Abrir conta de negociação" no menu principal do Perfil do Cliente. Em seguida, escolha um tipo de plataforma, tipo de conta, moeda da conta e alavancagem do crédito. Você pode encontrar informações detalhadas sobre todos os tipos de conta comercial em: liteforex / trading / account-types /.
Se você esqueceu ou deseja mudar sua senha de acesso ao Perfil do Cliente, use a opção de recuperação de senha localizada na página de login do perfil do cliente (Esqueceu a senha?) Você também pode contatar o Departamento Geral de Informações do Cliente solicitando-lhes que alterem sua senha, onde um gerente pedirá que você forneça dados de identificação necessários. Recomenda-se configurar uma senha complexa usando letras, números e caracteres especiais. Os dados da sua senha devem ser mantidos em segredo e seguros.
Para alterar a senha do comerciante, faça login no Perfil do Cliente, acesse a seção de Negociação / Contas e clique no número da conta cuja senha precisa ser alterada. Em seguida, clique no link "Alterar" na linha "Senha do comerciante" e digite uma nova senha.
Para alterar a alavancagem, faça login no Perfil do Cliente, acesse a seção "Negociação / Contas" e clique no número de conta cuja alavancagem precisa ser alterada. Na coluna da direita, clique no valor de alavanca atual, insira um novo valor e salve as alterações.
Para excluir a conta, faça login no Perfil do Cliente, clique na guia "Negociação / Contas" e escolha a conta para excluir da lista. Em seguida, clique em "Excluir" e confirme sua ação. Tenha em atenção que uma conta de negociação pode ser eliminada não antes de um mês após a sua abertura.
Envie um pedido para recuperar dados de segurança para customersliteforex. Na sua carta, especifique o endereço de e-mail do seu Perfil do Cliente, seu nome completo, data de nascimento, número de telefone, números de conta e senhas do telefone. Anexe uma cópia da sua identificação que mostra seu nome e data de nascimento. Além disso, você pode se recusar a usar uma palavra de código. Se você não precisar de uma palavra de código, informe-nos por escrito, mas lembre-se: usar uma palavra de código aumenta a segurança do seu perfil.
Para se registrar em programas de afiliados, clique nas guias "Afiliado" no Perfil do Cliente. Em seguida, clique na guia "Acordo de afiliação", leia os termos, especifique o endereço do seu site e o seu Skype, se possível, e clique em "Continuar". Se você tiver alguma dúvida, entre em contato com nosso Departamento para afiliados no partnerliteforex; Skype: affiliate_liteforex.
Se as operações de negociação não tiverem sido realizadas em uma conta de negociação por 3 meses e o saldo da conta de negociação for inferior a 1000 USD, a conta será arquivada para criar espaço no servidor de negociação. Para restaurar sua conta de negociação, você deve acessar as seções "Contas de negociação / Contas / Arquivo" no Perfil do Cliente e clicar em "Restaurar" ao lado da conta que você precisa restaurar.
Você pode completar sua conta de negociação através do Perfil do Cliente (social. liteforex / depósito), usando os sistemas de pagamento eletrônico indicados nessa página.
Para completar a conta com a ajuda do seu cartão bancário, você pode usar vários sistemas de pagamento intermediário. Você também pode depositar dinheiro em sua conta através da transferência bancária. Para selecionar o método para completar sua conta, clique no botão "Depósito" no Perfil do Cliente.
Por favor, tome nota das regras da Companhia de depositar e retirar os fundos de uma conta de negociação. Essas regras visam reduzir exclusivamente riscos envolvidos nessas operações e fornecer segurança de fundos. A retirada dos fundos só pode ser realizada na mesma bolsa e na mesma moeda, que foi usada para completar. Isso significa que, se você completar sua conta, usando Skrill, você pode retirar dinheiro apenas usando a mesma bolsa Skrill, que foi usada para completar. Se você deseja usar um sistema de pagamento diferente, a retirada só será possível se você efetuar um depósito com a ajuda de uma nova bolsa e você poderá retirar o dinheiro para ambas as bolsas de forma proporcional. Esta regra é regida pela política AML. Observe também que as operações por menos de 1 USD não são aceitas pelos nossos operadores.
Os fundos são depositados automaticamente através do perfil do cliente social. liteforex / pt /. Lembre-se de que os depósitos diretos em nossa bolsa não são automáticos. Após essa transferência, você deve entrar em contato com nosso Departamento Financeiro e informá-los sobre a transferência. Você pode alcançá-los via emai financeliteforex, usando correio de terminal interno ou bate-papo ao vivo. Você deve fornecer as seguintes informações: a data e o tempo aproximado da transferência; quantidade exata de fundos; número da sua bolsa; número de bolsa para a qual você transferiu os fundos; número da conta de negociação a que os fundos serão transferidos. Observe que as transferências de bolsa para bolsa não são automáticas e exigem mais tempo para processamento. Complete suas contas por meio do Perfil do Cliente para evitar atrasos.
Não há limites. No entanto, é recomendável não depositar mais de 3000 USD nas contas do CENT. O valor que você precisa para realizar operações de negociação de acordo com sua estratégia de negociação pode ser calculado usando a calculadora do Trader. Você pode encontrar informações mais detalhadas sobre os tipos de contas na página "Tipos de contas de negociação".
A LiteForex Company não cobra comissão para completar uma conta de negociação. Você apenas paga a comissão aos sistemas de pagamento, que você usa para completar sua conta de negociação.
Para encontrar um depósito perdido, você deve contatar o Departamento Financeiro usando a maneira mais conveniente para você e fornecer as seguintes informações:
- Número da sua conta de negociação;
- Número ou identificação da bolsa no sistema de pagamento, que foi usado para transferir dinheiro;
- O montante dos fundos transferidos;
- A data e hora exata com o fuso horário;
- Número da transação (se disponível).
Desde que todas as contas pertençam a você e estão localizadas no mesmo Perfil, a transferência de dinheiro de uma conta de negociação para outra pode ser realizada automaticamente no Perfil do Cliente na seção "Finanças / Transferência Interna"). Este tipo de transação pode ser feita pelos próprios Clientes sem a ajuda do Departamento Financeiro da Companhia. O dinheiro é transferido de uma conta para outra instantaneamente. O número de transferências internas é limitado a 50 operações por dia.
Você pode retirar dinheiro da conta de negociação no Perfil do Cliente, clicando no botão "Retirada" e usando os mesmos sistemas de pagamento, que foram usados ​​para completar a conta. Por favor, tome nota da Política AML da Companhia (os fundos podem ser transferidos para a mesma bolsa e na mesma moeda, que foi usado para completar). Por favor, dê atenção ao nível de verificação exigido para diferentes tipos de retiradas.
Há várias razões pelas quais seu pedido de retirada foi cancelado:
- A política de lavagem de dinheiro foi violada;
- Foi solicitada uma retirada através de um sistema de pagamento eletrônico que difere do sistema de pagamento que foi utilizado para completar;
- A bolsa que você usou para completar essa conta de negociação difere da bolsa para a qual você vai retirar dinheiro;
- Outra razão. Para descobrir o motivo, você deve contatar o Departamento Financeiro usando a maneira mais conveniente para você.
Os pedidos de retirada são processados ​​manualmente pelo Departamento Financeiro durante o horário de funcionamento. De acordo com o Contrato de Oferta Pública, a transferência é realizada de acordo com o primeiro atendimento, no primeiro dia útil a partir da data do pedido. Por favor, preste atenção ao fato de que, se você usar a transferência bancária, pode levar até 5 dias úteis para processar sua transação, dependendo da velocidade de operação dos bancos do remetente e dos beneficiários.
Todos os recursos do serviço são definidos aqui.
Serviço de suporte técnico e trabalho de grupo de operações de negociação 24 horas a partir das 00:00, segunda-feira, às 23:59, sexta-feira (horário do servidor, ver pág. 4.16).
As cotações são emitidas de acordo com o cronograma das cotações da seguinte forma: 24 horas a partir de 00:00:01 (de acordo com a hora do terminal, ver p.4.16), segunda-feira, até 23.59.59, sexta-feira, com intervalo de 00.00.00, sábado a 23:59:59, domingo.
CFDs são citados durante as sessões. A programação das sessões é das 16:30 às 23:30 (de acordo com a hora do terminal, ver p.4.16), de segunda a sexta-feira. Uma vez que as ações são fornecidas pela Bolsa de Valores de Nova York, as cotações são emitidas durante o horário de trabalho da bolsa de valores.
O cronograma de sessões conforme o horário do terminal está aqui.
No entanto, a forma mais conveniente de entrar em contato com o especialista da empresa é o LIVE CHAT, pois todos os departamentos da Companhia estão representados lá em todos os momentos. Você também pode contatar-nos por telefone, Skype ou usando a opção "Callback".
Você pode encontrar o formulário de solicitação em / support / callback /, preenchê-lo e encaminhar seu pedido para o nosso gerente, que o chamará no horário especificado. O botão azul "Ligar de volta", que está localizado no canto direito de cada página do site, tem a mesma função.
A senha do telefone é uma palavra facilmente reconhecível, que será usada para identificá-lo como o proprietário da conta quando você entrar em contato com os funcionários da LiteForex. Quando uma nova conta é aberta, uma senha do telefone é gerada automaticamente. Recomenda-se usar a palavra ou figuras que você pode facilmente lembrar. Para fazer isso, faça login no Perfil do seu Cliente, acesse a seção "Negociação / Contas" e clique no número da conta, cuja senha do telefone você vai mudar. Na coluna da direita, clique na senha atual do telefone e insira uma nova.
Informações sobre todos os bônus e promoções oferecidos pelo LiteForex estão disponíveis no liteforex / promo / bonus /.
Use o Live Chat ou envie seu pedido ao departamento que lida com programas de bônus - bonusliteforex.
Informações sobre todos os concursos realizados pelo LiteForex estão disponíveis no liteforex / concursos /
O programa Pips Back foi projetado para rebatear algum spread de cada comércio fechado. Os comerciantes que usam o programa Pips Back podem obter até 0,7 pontos reembolsados ​​por troca. A comissão de afiliados para o mesmo comércio equivale a 0,7 pontos, o que permite que você use o programa Pips Back para trazer novas referências. Mais detalhes sobre o programa são encontrados aqui.
Duas condições são necessárias para se tornar um participante: junte-se ao VIP Club of LiteForex (veja p.6.2) e ative o código de promoção PIPSBACK ao fazer um depósito em sua conta. As condições de funcionamento no programa Pips Back são especificadas aqui.
A LiteForex Investments Limited fornece tipos de conta de negociação CENT, CLASSIC e ECN.
Desta forma, os clientes da LiteForex podem escolher a melhor opção para se adequarem às suas estratégias e necessidades comerciais.
Use o link liteforex / trading / account-types / para obter mais informações sobre esses tipos de contas.
Diferentes tipos de contas de negociação correspondem a servidores diferentes; portanto, você não pode alterar o tipo de conta. The only way out is to open a new account on a different server in your Client’s Profile. You can transfer money to a new account from the old one in the section "Finance/Internal Transfer" in your Client Profile.
A demo account is perfectly suitable to familiarize Clients with the Forex market. This type of account does not require making deposits but profit gained as a result of trading operations cannot be withdrawn. Conditions of work in demo accounts are similar to conditions of work in live accounts: the same procedure of transactions, the same rules of requesting quotes, the same parameters for opening positions.
In order to open a demo account you shall download the terminal MetaTrader and install it. After that you can open a demo account in the menu "Open New Account". If you wish to open a demo account from the Client’s Profile, visit the section "Trading/Accounts/Demo accounts".
If you have opened your demo account via your Client’s Profile (the secure zone of LiteForex’s website), you can use the automatic password change option. To change the trader’s password, please log in to the Client’s Profile, go to the section "Trading/Accounts/Demo accounts" and choose the account whose trader’s password needs to be changed. Next, click the "Change" link in the "Trader’s password" line and enter a new password.
Also, when opening a new account, a letter containing the account login and password is always sent to the client’s .
If you have opened your demo account directly through the trading terminal and the letter containing the registration data has been deleted from your box, you’ll have to open a new demo account. It’s impossible to recover or change the passwords from demo accounts that were not opened through your Client’s Profile.
To top up your demo account opened via Client’s Profile, please log in to the Client’s Profile, go to the section "Trading/Accounts/Demo accounts" and choose the account you wish to top up. Next, click the "Deposit" button, enter the deposit amount in USD and press "Continue".
You cannot top up a demo account opened directly in the trading terminal. In this case you need to open a new demo account.
Multi-currency accounts make it possible to conduct deposits in different currencies simultaneously. It can be Roubles, Swiss francs, Euro or USD.
ISLAMIC ACCOUNT is an account that doesn’t charge fees for carrying over open positions to the next day. This type of account is intended for those clients who are not allowed to conduct monetary operations involving interest payments owing to their religious beliefs. Another widely-spread name of this type of account is "swap-free account".
Yes, it is. LiteForex provides this service. To do so, you need to download an application form here. Read the service conditions carefully, print out the application and sign it. Then, upload an electronic copy of the signed application into the relevant section of your Client Profile. To do so, please log in to your Client Profile, go to the section "Settings/Documents" and click on "Upload".
Credit leverage is a ratio between the deposit and allocated borrowed funds: 1:100, 1:200, 1:500, and 1:1000. Credit leverage 1:100 means that you shall have in your trading account an amount, which is 100 times less than the one required to open an order.
The following leverage sizes are available to LiteForex’s clients, depending on their account types:
from 1:1 to 1:1000 in CENT accounts;
from 1:1 to 1:500 in CLASSIC accounts;
from 1:1 to 1:400 in ECN accounts;
You can choose the size of leverage when you open your trading account. Later, you can change it via your Profile by using the corresponding option in the account review section. This procedure does not require you to close opened or pending orders.
VPS (Virtual Private Server) is a virtual dedicated server, which operates round the clock and maintains permanent connection with Internet. This server gives you a chance not to spend all your time in front of the computer and at the same time to control the work of the trading platform. Due to the fact that VPS is operating non-stop, your trading terminal is always on. VPS from LiteForex can be requested only through Client’s Profile (see p.6.8). Note that this service is available only if your profile status is Confirmed.
On your desktop click on the button Start –> Run, then enter ‘mstsc’ and press OK (or click on the button Start and select the line "All programs" "Accessories" and "Connect to remote desktop".) Then, enter IP of the server which you have received by e-mail after your request for VPS has been approved, and press the button "Connect". In the Form, which will pop up, enter login and password, received by e-mail.
You may redirect many devices on your computer (in other words, you can continue using your devices, connected to local PC), including printers, drives, some USB devices and clipboard. Open Remote Desktop Connection. Click Options, and then pass to Local Resources’ tab. In Local devices and resources group, select the devices or resources you want to redirect. To see additional devices, or redirect Plug and Play devices or drives and devices that you plug in later, click More. Put a flag next to each device that you want to redirect.
On your desktop click the button Start –> Run, then enter ‘mstsc’ and press OK (or click on button Start and select the line "All programs" "Accessories" and "Connect to remote desktop".) Click on "Options" then click on the "Display" tab. On "Display configuration" settings, you can change the "Remote Desktop Connection" display by moving the slider from "Small to Large". By moving the "Slider" all the way to large, the display settings will automatically set to "Full Screen".
LiteForex is not an educational company; however we can recommend four ways to find literature:
1) In specialized bookshops.
2) A lot of literature is freely available in Internet - just use any of search engines and you will find many books written by different authors.
3) There are some special Forums devoted to Forex market, which can also provide interesting and useful information for you.
4) On our website: liteforex/beginners/ you can find information for beginners.
88.85.95.167:552 or 193.124.57.168:552 – for demo accounts;
78.140.179.222:444 or 193.124.57.168:554.
88.85.95.167:555 or 193.124.57.168:555.
78.140.179.143:444 or 193.124.57.168:553.
Three types of terminal are currently provided for trading in both demo and real accounts: MetaTrader4 (MT4), MetaTrader5 (MT5) and WebTrader MT4.
Besides a basic terminal for a Windows-based personal computer, we offer terminals for Android, iPhones and iPads. You can download any version of the terminal from your Client Profile in the section "Trading/Trading Terminal".
MetaTrader4 MultiTerminal is designed to manage several trading accounts which are on the same trading server. It will be helpful for traders working with many accounts at the same time.
F1 – user guide for the terminal.
Ctrl + T – open/close terminal window within Metatrader window,
Ctrl + O – open a window of terminal settings, where you can enter the data for authorization and set other options of the program,
Ctrl + N – open navigator window,
Ctrl + Y – show period dividers on chart,
Ctrl + L – show volume on charts.
You can find the user guide in the terminal itself. Press F1 in order to review it straight after launching the terminal. The developer’s forum is located at mql5/.
This is a buy and sell price which you can see when requesting to open or close a position. The difference between the Bid and Ask price is called spread. All charts in the terminal show Bid price. You can also set the function allowing the display of Ask price as well. In order to do this, press F8 on the chart window, where in the tab "General" you need to tick "Show Ask Line". "Buy" orders are opened under the price "Ask" and closed under the price "Bid". "Sell" orders are opened under the price "Bid" and closed under the price "Ask".
Stop Loss is used for minimizing losses if the security price has started to move in an unprofitable direction. If the security price reaches this level, the position will be closed automatically. Such orders are always connected with an open position or a pending order. The terminal checks long positions with Bid price for meeting this order provisions (the order is always set below the current Bid price), and it does with Ask price for short positions (the order is always set above the current Ask price). Take Profit order is intended for gaining the profit when the security price has reached a certain level. Execution of this order results in closing of the position. It is always connected with an open position or a pending order. The order can be requested only together with a market or a pending order. The terminal checks long positions with Bid price for meeting of this order provisions (the order is always set above the current Bid price), and it checks short positions with Ask price (the order is always set below the current Ask price). For example: When we open a long position (Buy order) we open it at Ask price and close it at Bid price. In such cases S/L order can be placed below the Bid price, while T/P can be placed above the Ask price. When we open a short position (Sell order) we open it at Bid price and close it at Ask price. In this case S/L order can be placed above the Ask price, while T/P can be placed below the Bid price. Let us suppose that we want to buy 1.0 lot on EUR/USD. We request a new order and see a quote Bid/Ask. We select the relevant currency pair and the number of lots, set S/L and T/P (if required) and click on Buy. We bought at Ask price 1.2453, respectively, Bid price at that moment was 1.2450 (spread is 3 pips). S/L can be placed below 1.2450. Let’s place it at 1.2400, which means that as soon as Bid reaches 1.2400, the position will be automatically closed with 53 pips loss. T/P can be placed above 1.2453. If we set it at 1.2500, it will mean that as soon as Bid reaches 1.2500, the position will be automatically closed with a profit of 47 pips.
This question is often asked by beginners in relation to Sell positions. It happens because traders do not take spread into consideration. Sell order is opened at Bid price; the chart shows this price as well. But order closes at Ask price, which is higher than Bid price by the size of spread. To enable displaying Ask price, press F8 on the chart window and in the tab "General" tick the "Show Ask line".
These are orders which will trigger when the quote reaches the price, specified in the order. Limit orders (Buy Limit / Sell Limit) are executed only when the market is traded at the price specified in the order or at a higher price. Buy Limit is placed below the market price, while Sell Limit is placed above the market price. Stop orders (Buy Stop / Sell Stop) are executed only when the market is traded at the price specified in the order or at a lower price. Buy Stop is placed above the market price, while Sell Stop - below market price.
For all currency pairs the price stated in the order shall differ from the current market price "Bid" or "Ask" at least by the size of spread for this pair depending on the direction of position. You cannot place pending order S/L or T/P closer to the current market price than it’s stated in the "Trading instruments" in Stop&Limit" column.
"Volume" is a size of order, which is measured in "lots". The size of the lot for each trading instrument is indicated in the section "Trading instruments". The volume, which you are allowed to use when entering the market, can be calculated with the help of "Trader’s calculator".
If the button "New order" is not active, it means that you have connected to the account using investor’s password. In order to trade on the trading account, use trader’s password. The trader’s password is used to log in to the trading account and enables you to manage it. You can open, close or modify positions only if you use the trader’s password. The investor’s password is used to review the account. Therefore, you can log in to the trading account and view it, but cannot open, close or modify any positions.
If the buttons "Sell" and "Buy" are not active, it means that you indicated the wrong volume of the order. For "CENT" accounts the minimum volume is 0.1 lots and the maximum volume is 100 lots. For "CLASSIC" accounts the minimum volume is 0.01 lots, while the maximum volume is 100 lots. See more details on the page "Account types".
1) You may have used the wrong login. Note that only the digits of account number can be used as login. For example: if an account number is MT4-R-12345, the login will be 12345.
2) You have used the wrong password. Please check your password. If you have forgotten or lost the trader’s password, you can change it in the Client’s Profile. See paragraph 1.15.
3) Probably, your trading account is archived as it has been inactive for three months. See paragraph 1.22.
The reasons can be as follows:
- You have used the wrong server to log in to the trading account. Please use the IP address instead of server.
88.85.95.167:552 or 193.124.57.168:552 – for demo accounts;
78.140.179.222:444 or 193.124.57.168:554.
88.85.95.167:555 or 193.124.57.168:555.
78.140.179.143:444 or 193.124.57.168:553.
- You have no Internet connection;
- It is also possible that port 443 has been blocked in your network or access to Internet is provided through a proxy server. If you use a network of organization this also can be a reason. Ask your IT Manager about proxy server address and then include it in the settings of the terminal (in the menu "Tools"/"Options"/"Server" tick "Allow proxy server"/ click proxy button/ register address, proxy server port, username and password).
- A firewall (anti-virus software) blocks port 443. Windows’ firewall is also a firewall. In this case it is necessary to include "MetaTrader" in the list of the allowed programs or open the 443 port.
The "Market watch" window shows the terminal time. It’s impossible to change it. It corresponds to GMT+3 in the period from the last Sunday in March till the last Sunday in October. For the rest of the time, it corresponds to GMT+2.
A message "Trade stream busy" appears in case of unsuccessful attempt to carry out a trading operation (for example: when you send a new trading order prior to getting results of the previous operation). It can happen because of temporary interruptions of connection with the trading server. In this case your new order will be queued in the client’s terminal, and this message will appear when attempting to execute any operation. ‘ In order to clear the list of requests just restart the terminal ’.
If the account history has disappeared, you shall do the following:
1. Check the system date for correctness.
2. Right-click on the tab "Account History" and select "All history". You can also select the history for any period you are interested in.
You can calculate it with the help of the trader’s calculator. The calculation formula is defined as follows:
The cost of point in the currency of the deposit:
(Cross-rate of the currency of the order to USD) х (order volume in lots) х 100000 х (point) / (current rate),
where the transaction currency is the first currency in the pair.
The price of a point (EURJPY) = 1.4344 х 1 х 100000 х 0.01 / 162.3 = 8.83.
The cost of point for CFD:
Volume (number of lots) х contract size х minimum value of the change of price.
The required margin amount can be calculated with the help of the "trader’s calculator". The calculation formulas are as follows:
Direct quote: Margin=Transaction Volume x Lot size/Leverage x Opening price.
For example, Margin=1x100000/200 = 500 (500 EUR) for 1 EURUSD lot with 1:200 leverage. If necessary, convert it into the account currency (for example, USD):
500 x 1.1300=565 USD.
Reverse quote: Margin=Transaction Volume x Lot size/Leverage.
For example, Margin= 1x100000/200 = 500 USD for 1 USDCAD lot with 1:200 leverage. Since the first currency in the pair is the USD, the margin is calculated in dollars. If necessary, convert it into the account currency (for example, EUR):
Cross rates: Margin = Transaction volume x Lot size/Leverage x Current rate of the first currency in the currency pair to USD.
For example, Margin = 1x100000/200 = 500 GBP for 1 GBPJPY lot with 1:200 leverage. The margin value is always expressed in the base currency (stands first in a quote). If necessary, convert it into the account currency (for example, USD):
Margin = Trade volume*Contract size*Price/Tick size*Tick price*Margin percent/100.
An example for 1 UKBrent lot (as indicated in the specification: Contract size = 1, margin percent = 2, margin currency - USD, tick size = 0.001, tick price =0.1) Margin = 1*1*50,97/0.001*0,1*2/100 = 101,94 USD.
Margin=Transaction volume x Lot size x Price x Margin%/100.
Since Margin% for all CFDs equals 5, the formula can be simplified:
Margin= Volume x Lot size x Price/20.
Margin=Transaction volume x Initial margin x Margin%/100.
The initial margin and margin% are indicated in the specification of a financial tool within the trading terminal.
How much commission is charged when opening a CFD trade?
The commission is calculated by use of the following formula:
Commission = (current share price) x (transaction volume) x 0.05.
Profit=(Trade closing price-Trade opening price)*Tick price/Tick size*Trade volume.
Profit=(Trade closing price-Trade opening price)*Contract size*Trade volume.
Profit=(Trade closing price-Trade opening price)*Trade volume.
Trade closing price means the market price at which the trade was closed;
Trade opening price means the market price at which the trade was opened;
Tick price - the lowest value of an instrument’s price change expressed in the quote currency;
Tick size - the lowest value of an instrument’s price change expressed in points;
Trade volume - the trade volume expressed in lots;
Contract size - the amount of commodity, currency, or asset units contained in 1 lot.
Carrying over a position to the next day is executed with the help of short operations Roll-over or Swap (Tom/Spot). The roll-over consists of two opposite positions for the same sum but different dates (Tom - tomorrow; Spot - the second working day) and slightly different rates. The roll-over is an forced closure of the existing open position on a specific date and simultaneous opening of the same position on the next date at the price reflecting the difference in interest rates between the two currencies.
Depending on the direction of a position (Sell or Buy) the Client receives or pays the sum for carrying over the position (from one tenth of the point up to several points). When transferring a position from Friday to Monday, the sum charged/paid is threefold. The payment itself is done in the night of Wednesday.
Why does the Client pay or get money for carrying over a position?
The client pays or receives a payment for carrying over a position to the next day in case the client still has some open positions at the closing of the trading day. The difference between rates of the national central banks whose currencies the client is using plays an important role when exchanging currencies. This difference is built in to the swap points. If the Client has sold the currency at the higher interest rate, he will pay for a position transfer. If he has bought the currency at the higher interest rate, the broker will pay him for a position transfer.
This payment charged or received for having transferred a position is called Swap.
As long as you want, but you should keep in mind that if your position is still opened after 00:00 (the time of the terminal, see p.4.16) the fee (SWAP) will be paid or charged for each night while the position is kept opened.
In the conventional sense, a long-term position is an order with an eye to get profit months or even years later. Medium-term transactions are the deals where profit is expected within weeks or more frequently, months. Short-term transactions are operations, which targets shall be reached in the nearest 1-3 weeks. This definition for the terms of the positions is accepted in banks and investment funds and is also used by analysts making forecasts. However, ordinary traders have different definition of long-term and short-term operations. Intraday transaction is a transaction conducted within a day; trading in the few coming days is called short-term; medium-term operations are executed in the next week or two and long-term transactions are operations of the next month or two. This definition is not accepted officially and is used by ordinary players at Forex.
The Company has the right to compulsory close the client’s positions without prior notice, if the current equity is less than 50% of the margin required to maintain opened positions (100% for ECN accounts). If several positions have been opened, the Company has the right to close one or more of them, starting with the positions, which at the moment of closure have the highest losses. The current state of account is controlled by the server. As soon as margin level reaches the value of 20% or less (50% or less for ECN accounts), the server activates compulsory closure of the position or all positions (Stop Out). The Stop Out is executed at the current market price on the first-come first-served basis.
Se o requisito de margem para manter posições abertas for inferior ao montante de fundos de bônus, o Stop Out ocorrerá assim que o nível de equivalência patrimonial se reduz ao nível de exigência de margem.
If the margin requirement to maintain open positions is higher than or equal to the sum of bonus funds, the Stop Out will occur as soon as the equity level reaches the level of bonus funds, or as soon as the Margin Level reaches the value of 20% (50% for ECN accounts).
O estado atual da conta é controlado pelo servidor que gera uma ordem para fechar as posições obrigatoriamente no caso de ocorrer o cancelamento de crédito. The Credit Stop Out is executed at the current market price on the first-come first-served basis.
Obviously there were not sufficient funds on the account to maintain the position opened. As soon as Margin level is equal to or less than 20%, the server will close an order automatically. Compulsory closure of the position is accompanied by the "stop out" notice in the log file. Compulsory closure of the position in case of Credit Stop Out is accompanied by corresponding notice in the server’s log file with the comment "cso". In case of several opened positions, the position with the highest floating losses will be closed first.
When you set the "trailing stop" (for example for X points), the following procedure takes place:
The terminal waits until the position gains profit of X points (the amount specified in trailing stop). After that, the terminal sets "stop loss" at a distance of X points from the current price (in our case, at the level of break-even).
If we receive quotes when the distance between the current price and "stop-loss" exceeds X points, the terminal will activate the command to change the Stop-Order for the distance of X points from the current price, i. e. stop-loss follows the current price at the distance of X points. Thereby, the "trailing stop" is the algorithm of controlling the "stop-loss" order – "price movement towards profit".
Attention! The "trailing stop" is an internal function of the terminal, which operates only when your trading terminal is on and connected to our server through Internet. If you set the "trailing stop" and after that switch off your terminal, the value of the last stop loss will be valid for the server.
Automatic reversal in MT4 is currently unavailable. However there are several ways to do it manually:
1. Open the opposite position and after that close the first one.
2. Open the opposite position with twice as much volume and then close them using the option "Multiple Close By". As a result, the "reversal position" is left. In such way you don’t have to pay spread for both positions, which can’t be avoided if you use the advice stated in p.1.
In order to reverse a position in MT5, you need to open an opposite position with twice as much volume: as a result, the reversal position will have the volume equal to the initial one.
Please right-click on any instrument in the "Market watch" window and select "Show all"; or select "Symbols" and after that indicate the trading instrument you are interested in.
is a value of accessible deviation of the price expressed in pips. By enabling the option " Enable maximum deviation from quoted price " in terminal automatically consents to a new price when opening an order if the new price doesn’t exceed the predetermined deviation. This option is available for the Instant execution type accounts and will be much useful in the conditions of highly volatile market when prices change dramatically. During strong market fluctuations it can be difficult to open an order, and the option “ Enable maximum deviation from quoted price " can help to save your time. Otherwise, in case a price changes fast when placing an order, the server will ask the trader to open a trade at a new price available for the moment. It will take up some time and can prevent the possibility of entering the market.
In case of strong market movement or when a server is rebooted, it can be difficult to place an order, so not to waste your time you can use the function " Enable maximum deviation from quoted price ". To do this in the window of the trading terminal where you place your order tick the function " Enable maximum deviation from quoted price ," and indicate the value of permissible deviation in points.
Accordingly, if the price changes inside this range of 3 pips during the time of order opening, the order will be opened at a new price all the same.
"Support" and "Resistance" are the concepts of technical analysis from the classic theory by J. Dow. Support level is the level below the current market price, which suggests that the price rate can reverse upward. Resistance level is above the current market price, suggesting that that price rate may go down.
Profit of 100 points is often referred to as the "Figure" of profit. The figure of the price movement is the movement of price of 100 points. The round amount is also sometimes called "the figure". For example: the expression "EUR/USD is going through the 17th figure" means that the rate went up above the level of 1.1700.
Money management is the system incorporating certain rules in regard to admissible risks, as well as strict strategic framework for trading, such as: always consistent and unchanging tactics for placing orders, irrespective of time or conditions; thorough fundamental and technical analysis and desire to find the best points for entering the market. Lately, this concept has become more general, and in the result of constant communication between traders at forums and seminars has lost its specificity; however at the same time it has become widely spread and easier for understanding.
Therefore, it is assumed that Money Management is a set of simple principles: to not risk more than one percent of the deposit at each deal; the principle of not entering the market (which means that it is better to wait for the better conditions and avoid transactions in case of ambiguous situation); to place stop-losses at the distance of 40-60 points from the price level of the transaction; to not chase instant profit of 20-30 points but concentrate on long-term and thus more profitable and less risky operations; constantly follow fundamental and technical analyses, basing your trading strategies on these analyses.
These are interests paid on surplus funds (annual interest). At the end of every day, at 23:59 (the time of the terminal, see p.4.16), the account status is checked and the amount of client’s own funds, which is not involved in the trading process, is determined. The amount of the daily interest is calculated as follows:
%, daily = (free_margin - credit)*interest_rate/100/360, where.
free_margin - credit – the amount of client’s free funds at the time of calculation;
interest rate – stated interest rate;
360 – number of days in the year.
The interest calculation algorithm is designed by a software developer and cannot be adjusted. The value is calculated daily, stored and summed up automatically. On the last calendar day of the month interests are paid for the whole month with the help of just one balance operation and with the "IR" comment.
Note: interest does not apply to Islamic (swap free) accounts. The accrual is made only in active accounts. If on the last calendar day of the month the account is archived, the payment of interest for the period when the account was active (daily interest paid in the current month) will not be made. The account is archived if it has not been active for 90 days on condition that the account balance is less than 1000 units of the account currency. If the balance is above this amount, the account will not be archived and the interest is paid in to the client’s account.
You can also find many advisors, indicators and scripts at: codebase. mql4/.
If you wish to earn with LiteForex, you can choose one of the following types of partnership programs:
All these programs provide different cooperation opportunities, that’s why you will find for sure the one that suits you best. Depending on your experience, potential and the expected result, you can choose any program which fits you best.
Go to the section "Affiliate/Partner’s profile" within your Client Profile. Read carefully the Affiliate Agreement, fill in the form and click on "Continue". Then, start your own campaign by clicking on the button "New Campaign". You’ll be able to choose one of our various programs. Then, follow the instructions. Besides, you can use the quick registration form on the page "For Partners" on the site .
You may join as many programs and create as many campaigns as you wish.
A client who uses your affiliate link (clicks on it, copies it in the address bar of a browser or clicks on the advertizing banner with the embedded affiliate link) is navigated to our site, registers and becomes your referral. And you make profit from this.
You can find it as soon as you have created an affiliate campaign in the affiliate panel. Visit the "Campaigns" section and choose the campaign whose link you wish to see – the referral link will be displayed at the bottom of the screen.
They will be available to you in the "Promo materials" section within the affiliate panel as soon as you have created a campaign.
The amount of affiliate commission and the way it is paid depend on the program you have chosen. Please consult this page or the Affiliate Agreement for further information.
On the main page of the affiliate panel or in the "Campaigns" tab.
Affiliate commission can be withdrawn through any method displayed in the "Affiliate program" section. Withdrawal requests are processed in accordance with the company’s regulations. Please, remember that withdrawal through bank transfer may be used solely in case the withdrawal amount exceeds 500 USD.
No, you can't. An affiliate account is used only to receive commission. In order to conduct trading operations, you can open an additional trading account in your profile.
"Autoreferral" means getting the commission from your own trading accounts. Neither a partner nor his relatives or any partner’s affiliated entities may act as referral.
Yes, you can review the list of referrals in the Affiliate Panel.
The number of referrals is not limited: the more referrals you bring in, the more you will earn.
Membership in the VIP-club from LiteForex is available to any client of LiteForex and provides access to additional services for free or in exchange for a special club currency called "LP".
You can register within your Client Profile. Should you not have a profile at liteforex, please register and then go to the section "Trading/Trading terminal".
After becoming a member of the VIP-club and receiving a relevant club status, you will enjoy access to such services as.
Please use the link to learn more about the advantages available to the members:
Your status in the VIP-club defines the level of your opportunities and the extent of the provided service package. The statuses are ranked in ascending order of importance: Bronze, Silver, Gold, Platinum, and Elite. The higher your status is, the more services you can enjoy. Just after you join the VIP-club, you are given the Bronze status. You can upgrade your status by increasing your deposit. The status will be upgraded on the next day after you make a relevant deposit. Please pay your attention to the fact that the status is valid for the period of up to 1 year, so you can benefit from all the advantages even if you have to withdraw a part of the deposit.
LP points are a special VIP-club currency in which you pay for club services or which can be exchanged for money to top up your account or to withdraw. The number of LP points depends on the volume of conducted trades. The amount of LP points varies in proportion to your status in the VIP-club. When a client joins the club, he/she automatically gets the BRONZE status and the number of LP points is calculated according to current trading volumes (1Lp=$10). The higher your status is, the more LP points you get for the same trading volumes.
Please follow the link liteforex/club/lp/ to calculate the number of LP points.
LP points also allow you to make purchases in the VIP-shop. They can be exchanged for real money, varied trading bonuses, Forex-related books or webinars.
The service "Advance payment" is available to those clients whose status is equal or superior to Gold. Please note that the service may be re-activated only if the total amount of the deposits made after the receipt of the previous advance payment is not lower than the amount of the advance payment and at least 3 calendar days passed after the previous activation.
Buying or extending the service through the section "Trading/VPS", you pay for it using money and you will be offered an additional week of use at no cost if you have ordered the service for the first time and paid for the first month. Thus, you will be able to use the VPS service for 5 weeks at the price of 4 weeks. To extend/order the service, make the following steps: log in to your Client Profile, go to the section "Trading/VPS" and then click the "New VPS" link, or "Prolongation" link if you need to pay for your existing VPS. Buying or extending the service through the VIP-shop, you pay for it by use of LP points and in this case you won’t have an additional week of use. You will be able to use the VPS for 30 days. Upon the expiration of this period you can extend the service at your expense or decline it. The service is available to any club status. Each pricing plan may be activated and used only once. To extend/order the service, log in to your Client Profile and go to the "Club/Features for LP" section. Then choose your pricing plan from the list of services.
You will receive an offering you to extend the service five days before its termination. To do so, you need to visit our site by clicking on the link from the letter and to choose the extension period. Otherwise, your VPS will be automatically deleted after the termination of the service.
If you have any technical questions, please read the items of the section 3 first:
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Discussion in ' Resolved Issues ' started by grubson , Jul 4, This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Resolved - LiteForex Jun 14, Messages: FPA - Please help me to get my money back! There is my story: I have started to trade with LiteForex in February Everything was going OK. I have been making deposits and withdrawals through moneybookers - it was working fast and with no problems.
I was very satisfied - really. The personal manager was calling me twice a week and asking me if everything is OK - and it was. But some day about 12, 13 may I had a big problem and can't close my trades - I got "off quotes" message. It took 2 days trying to manually close my trades without success. I write about this problem to support but they didn't help me. The trades finally were closed by TP. Then I stared to be suspicious and opened a few small trades.
The problem "off quotes" still existed even if the market was not violent. And I decided to stop trading for a while and withdrawal half of my deposit - and then I've got a message "The Security Department of LiteForex has reasons to believe that you violated of the Regulations of the Company". After couple of my s I've got that message "Now your profile is under investigation.
Account xxx is blocked. When the checking will be finished we will inform you regarding to its results. They do not answer to my s. There is no other way to contact them. Personal manager is silent. Chat support suggest to contact them by , but my s are without answer.
My account was blocked with no explanation at The worst thing about them is that they are not respond and you don't know what is going on. Please help me to contact them and unblock my account. Oct 3, Messages: Send an to every address you can find for them. Ask them to please come and join this thread to explain: Why is your account under investigation. Why is there no result yet for an investigation that should have taken a fairly short period time?
Feb 1, Messages: Write back and ask what form of money laundering or what false data they feel you have provided. Tell them that their looooong investigation can be concluded much faster if they would bother to ask you to explain anything that looks strange. May 16, Messages: Did they answer or nothing yet?
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Peter O Dec 7, at 2: Gold daily video, December 07, Sive Morten , Dec 7, at 2: Tebogo Dec 6, at Jonathanjon Dec 6, at Pharaoh Dec 6, at 8: Porphyromona Dec 6, at 7: Your name or address: Do you already have an account? No, create an account now. Yes, my password is:

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